Prijs/kwaliteitsverhouding
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Van Gurp

Bereikbaarheid voor gehandicapten.

Geen schoonmaakmachines etc. In invalidentoilet of een gordijn ophangen en daar achter verbergen.

Toelichting eindoordeel

Alle keus wat meubels betreft.
Een goede en betaalbare horeca.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om review achter te laten. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn!

Sijbesma

Correct en vriendelijk

Wel reageren op berichten

Toelichting eindoordeel

Is uiteindelijk keurig opgelost na diverse contactmomenten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Ploegman

Een goed advies krijg je

Toelichting eindoordeel

Ze zouden mij nog bellen i.v.b met de lampje onder het bed

H. van Eck

Deskundigheid

F.Fruggink

Aardige en deskundige mensen

Ga zo door

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent en hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Erik

Uitgebreid assortiment en diverse merken onder één dak. Voor veel budgetten wat wils. We kregen goed advies en na de handtekening was het wachten op het leveren. De levertijd was heel erg te... Uitgebreid assortiment en diverse merken onder één dak. Voor veel budgetten wat wils. We kregen goed advies en na de handtekening was het wachten op het leveren. De levertijd was heel erg te overzien en er werd zelfs eerder geleverd dan verwacht. Na de levering werd verpakking netjes meegenomen, heel fijn. De communicatie met de afdeling planning, service en natuurlijk verkoop liep erg soepel.

Toelichting eindoordeel

Prettig winkelen zonder opdringerige verkopers. Tussendoor een lekker kopje koffie in het restaurant, helemaal goed.

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot ziens!

Kreuze

Snelle en nette service!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

Gaby

Fijn ontvangst en uitleg om tot het juiste matras en bed te komen. Iets wat best lastig is qua keuze maken, wordt goed de tijd voor je genomen!, zo fijn.
Dankzij de slaapmodule gekeken wat we...
Dankzij de slaapmodule gekeken wat we moeten hebben voor matras in een door ons aangegeven prijsklasse. Kortom, zeer deskundige begeleiding advies op maat, er wordt met je meegedacht en de vraagstukken staan centraal.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We hopen u in de toekomst nog eens opnieuw te mogen ontvangen!

Ernst-Jan

Sympathieke bezorgers van de meubels. Waren vriendelijk en hebben alles netjes neergezet. Al het afval ook netjes weer meegenomen

Wellicht pro-actievere berichtgeving over wanneer meubelen bezorgd kunnen worden

Toelichting eindoordeel

Prima geholpen van begin tot eind. In de winkel samen met de adviseur een 3D tekening gemaakt. Bezorging was ook netjes op tijd en goed opgeleverd.

Reactie Interieurwereld:

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor uw beoordeling en graag tot ziens!

Drost

Klantvriendelijk zowel in de winkel als de bezorgers

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.